Bir milyar euroyu aşan yatırımla Türkiye'ye güvenen şirket, ülkeye büyük destek verdi.

Allianz Grubu'nun Türkiye'ye olan güvenini vurgulayan CEO Tolga Gürkan, 70 ülkede 122 milyon müşteriye hizmet verdiklerini belirtti. Grup, 2008'den bu yana Türkiye'ye 1 milyar eurodan fazla yatırım yapmıştır. Gürkan, dijitalleşmeyi öncelikli olarak benimseyerek kişiselleştirilmiş ürünlerle büyümeyi planladıklarını açıkladı.

Allianz Türkiye 100'üncü Yılını 7,9 Milyon Müşteri ile Kutluyor

Esin ÇETİNEL 2023 yılına yaklaşırken Türkiye'nin en büyük sigorta şirketlerinden biri olan Allianz Türkiye, 100'üncü yılını 7,9 milyon müşteri sayısına ulaşarak kutluyor. Dijitalleşme ve kişiselleştirilmiş ürünler üzerine odaklanan firma, hayat dışı branşta 46,6 milyar TL, hayat branşında ise 6,2 milyar TL prim üretimine erişti.

Tolga Gürkan: 2024 Yılında İyimser Beklentiler Sürüyor

Allianz Türkiye CEO'su Tolga Gürkan, zorlu bir yılı geride bırakmalarına rağmen hedefledikleri başarılara ulaştıklarını belirtirken, 2024 yılına ilişkin iyimser tahminlerde bulunuyor. Gürkan, Türkiye ekonomisindeki iyileşmelerin şirketlerine olumlu yansıdığını vurgulayarak, gelecek döneme dair beklentilerini paylaşıyor.

Allianz Türkiye'nin Stratejik Vizyonu

Allianz Türkiye, müşteri memnuniyetini merkeze alarak gerçek anlamda dijital bir sigorta şirketi olma yolunda ilerliyor. Sağlık sigortası, kasko ve BES alanlarında sunduğu çözümlerle fark yaratan firma, geleceğe yönelik stratejilerini çeviklik, yalınlık, verimlilik, müşteri odaklılık ve teknoloji üzerine şekillendiriyor.